حمل بار با تریلی
نوشته شده توسط : navak pendar

حمل بار با تریلی بغلدار : تریلی بغلدار در واقع یک تریلی کفی است که دارای دیواره در اطراف می باشد . در خدمات باربری اصفهان ، تریلی بغلدار یکی از پر استفاده ترین خودروهای باربری است.

حمل بار با تریلی کمرشکن : باربری اصفهان با تریلی کمرشکن تخصص فدک بار است و برای انتقال محموله های خاص ، سنگین و فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرد . ما برای باربری اصفهان با کمرشکن در اسرع وقت بهترین خدمات را با مشاوره رایگان به شما ارائه می نماییم .

تریلی کفی برای انتقال بسیاری از محموله ها مورد استفاده قرار میگیرد . برای باربری اصفهان با تریلی کفی ، امکان جابجایی ۲۴ تن بار فراهم است . تریلی چادری نیز معمولا برای انتقال محموله های تجاری تا ۲۴ تن مورد استفاده قرار میگیرند.

هریک از این تریلی ها برای مقاصد خاصی طراحی شده اند که امکان حمل انواع بار در تناز های مختلف را فراهم می کنند و برای باربری اصفهان می توانید بهترین خدمات را با کمترین هزینه از طریق شماره های فدک بار سفارش دهید.

باربری اصفهان برای انتقال محموله های سنگین و بزرگ شما از تریلی کمرشکن استفاده می نماید. این تریلی برای حمل و نقل محموله های فوق سنگین تا ۷۰ تن مناسب است.

 

 حمل بار با خاور از اصفهان

حمل و نقل بار و کالاهایی با تناژ کمتر معمولا توسط انواع خاور و کامیونت انجام می شود . کامیونت و خاور برای حمل و نقل محموله های با وزن حدود ۴ تن مورد استفاده قرار می گیرد و به ۲ صورت مسقف و روباز می باشد که بصورت همه روزه برای باربری اصفهان از همه نقاط کشور اماده بارگیری هستند.

از خاور روباز برای حمل همه نوع بار و کالا استفاده می شود  ولی کامیونت مسقف یا خاور مسقف بیشتر برای حمل و نقل اثاثیه و کالاهای تجاری حساس مورد استفاده قرار می گیرد. فدک بار انواع خاور را در باربری اصفهان برای حمل و نقل محموله های شما در اختیارتان قرار می دهد تا با کمترین هزینه امکان حمل انواع بار را داشته باشید.

باربری اصفهان برای انتقال محموله های مختلف از خاور روباز استفاده می نماید اما برای انتقال اثاثیه و کالاهای حساس باید از خاور مسقف استفاده نمود.

باربری اصفهان انواع خاور را با بیمه نامه کامل در اختیار شما قرار میدهد تا محموله های خود را با کمترین هزینه منتقل نمایید.

بر اساس تجربه بیش از سی سال فدک بار حوادثی وجود دارد که فرآیند باربری اصفهان و یا هر شهر دیگه ای را تهدید می کند. این موارد از جمله تصادف،آتش سوزی ،شکستگی،شرایط جوی و آب و هوایی می باشد.

همیشه خطرات متعددی در کمین خودروها اعم از شخصی و کامیون و تریلی می باشند  و احتمال بروز حوادث همیشه وجود دارد . از همین جهت می بایست به صورت کامل بار و محموله تحت پوشش بیمه نامه قرار گیرد.

ما برای جلوگیری از بروز خسارات جبران ناپذیر، تا ۱۰۰ میلیون تومان بیمه رایگان در اختیارتان قرار می دهیم. علاوه بر این برای باربری اصفهان در صورتی که ارزش بار شما بیش از ۱۰۰ میلیون است ، افزایش پوشش بیمه نامه به سادگی امکان پذیر است.

در بیمه نامه باربری اصفهان ، محموله ها از خساراتی مانند شکستگی ، آتش سوزی ، سرقت و . . .  بصورت کامل تحت پوشش می باشند.

 

حمل بار از اصفهان به تمام شهرستان ها

برای باربری تهران به اصفهان نیز می توانید از طریق شماره های فدک بار بهترین خدمات را ثبت سفارش کنید.

 

حمل  و نقل فوق سنگین اصفهان

باربری اصفهان که توسط فدک بار به شما عزیزان ارائه می شود ، نه تنها برای محموله های استاندارد و عادی مورد استفاده است، بلکه برای محموله های بزرگ و سنگین و تخصصی نیز مورد استفاده خواهد بود. حمل و نقل محموله حجیم و اصطلاحا ترافیکی ، مهمترین خدماتی است که فدک بار در باربری اصفهان از همه شهر ها به شما ارائه می نماید.

حمل و نقل سنگین و فوق سنگین با تریلی کمرشکن ، بوژی انجام می شود. تمامی تجهیزات لازم جهت بارگیری و تخلیه بار های سنگین را فدک بار در اختیارتان قرار می دهد.

حمل و نقل بارهای سنگین نیز تحت پوشش بیمه انجام می شود.  باربری اصفهان متخصص حمل و نقل بین شهری با کمترین هزینه برای انواع محموله های سنگین میباشد.

جابجایی و حمل و نقل قطعات سنگین و فوق سنگین از تهران و همه شهرستان های کشور

 

جاده هراز: این جاده طول آن در حدود 183 کیلومتر است. بین تهران و آمل قرار گرفته و کوتاه ترین مسیر بین این دو شهر می باشد. این جاده یکی مسیرهای اصلی باربری تهران مازندران است و بسیاری از شرکت ها و کارخانجات از طریق این مسیر اقدام به فرستادن بار و کالاهای خود می کنند. در طول مسیر آن حدود 14 تونل قرار دارند و از طرف دیگر گاهی تعداد خودروها در طول مسیر موجب ترافیک و راه بندان می شود (به خصوص در ایام نوروز و یا سایر تعطیلات رسمی)

جاده فیروزکوه: این جاده، بین تهران و قائمشهر (و از آنجا تا ساری) ادامه دارد و معمولا امنیت بیشتری نسبت به جاده هراز دارد. این جاده دارای طولی در حدود 247 کیلومتر است و یکی از جاده های پر تردد تهران به مازندران است. در کنار جاده هراز، جاده فیروزکوه هم جهت حمل بار به مازندران و جابجایی کالا و یا اسباب و اثاثیه مورد استفاده قرار می گیرد.

- جاده چالوس یا کرج چالوس: از شهرستان کرج شروع شده و به چالوس در مازندران منتهی می شود و یکی از زیباترین جاده های ایران است ولی با این وجود گاهی ترافیک سنگینی در آن اتفاق می افتد. این جاده برای جابجایی مسافر و حمل بار به شهرهایی چالوس، نوشهر و نواحی اطراف آنها مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف دو جاده دیگر، که مستقیما از انتهای بزرگراه بابایی و یا تهرانپارس (جاده دماوند) مسیرشان شروع می شود، این جاده از کرج شروع می شود و برا یرسیدن به ابتدای این مسیر، گاهی مسئله ترافیک بین تهران و کرج را هم باید در نظر گرفت.

 

باربری به شمال

در مجموع بر حسب جاده و مسیر بین تهران و شهرهای مازندران، تردد و حمل بار به شهرهای مازندران را می توان در سه دسته زیر تقسیم بندی کرد:

• جهت حمل بار بین تهران و نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از جاده چالوس

• جهت جابجایی و حمل اسباب و اثاثیه به ساری، قائمشهر، سوادکوه، میان دورود، نکا، گلوگاه و بهشهر، جویبار و سیمرغ بهترین مسیر جاده فیروزکوه است.

• برای حمل بار به آمل، محمود آباد، نور، فریدون کنار کوتاه ترین مسیر، جاده هراز است.

البته در این بین بعضی شهرها هم هستند که چنانچه قصد باربری از تهران به آنجا را دارید (مثلا بابل و بابلسر) می توانید از هر یک از دو مسیر جاده های فیروزکوه و یا هراز اقدام کنید. البته در این میان باز هم توجه داشته باشید که وضعیت جاده چگونه است و از طریق ارتباط با شماره های پاسخگوی وضعیت راه ها، از باز و بسته بودن و یا احیانا یکطرفه شدن موقتی بعضی مسیرها (به خصوص جاده چالوس) مطلع شوند. 

 

در مجموع عواملی که در باربری تهران مازندران مهم هستند و باید پیش از اقدام به آنها توجه کرد، عبارتند از:

• شهر مقصد و فاصله آن تا تهران

• جاده انتخاب شده (هراز، فیروزکوه و یا چالوس)

• وضعیت آب و هوای جاده

• یکطرفه و یا دوطرفه بودن جاده

• ریزش برف و یا باران در طول مسیر (در فصل های سرد سال)

• ترافیک و یا شلوغی احتمالی مسیر

• حجم اسباب و اثاثیه ای که باید  حمل شوند

• ماشین باربری مورد نیاز (وانت، کامیون، خاور و یا تریلی)

 

باربری تهران به مازندران

پایانه باربری تهران ساری در تمامی روزهای هفته بارهای جمع آورده در پایانه بار  را توسط شرکتهای باربری به ساری حمل میکند. در این میان باربری مازندران شوش بیشتر در حوزه حمل لباس و پوشاک فعالیت میکند. برای اطلاع از لیست باربری های استان مازندران، باربری مازندران در تهران و آدرس باربری مازندران در تهران، باربری ها به آمل، لیست باربری های ساری و شماره تلفن باربری ساری، وانت بار شمال و باربری کرج به مازندران تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

در صورتی که علاقمندید از هزینه حمل بار به تمام شهرستان های استان مازندران مطلع شوید در مطلب جداگانه ای به این موضوع پرداخته ایم که هزینه باربری از تهران به شهرستان با نیسان و خاور برای ۲۰۰ شهر کشور در آن درج شده است.  نرخ کرایه وانت بار بین شهری و نرخ کرایه وانت بار مازندران نیز در این مطلب آورده شده است.

 

قیمت باربری به شمال (سایر باربری‌ها)

هزینه خاور مسقف از تهران به ساری برای سایر شرکت های برای سال ۱۴۰۰ به شرح زیر است. توجه: اکثر باربری‌ها پایین مجوز ندارند و صرفاً برای مقایسه قیمت آورده شده است. برای حمل بار خود لطفا از باربری‌های مجاز تهران به شهرستان استفاده کنید. و حتماً بارنامه دولتی دریافت کنید.

 

کرایه نیسان تا شمال

بیشترین فراوانی وانت و نیسان برای شمال مربوط به نوشهر و چالوس و تنکابن و محموداباد و بابلسر می‌شود. و بیشترین اقلام ارسالی با وانت و نیسان برای شمال  شامل اثاثیه ویلا و تجهیز ان می‌شود. و در رده دوم مواد غذایی که از استان‌های دیگر به شمال می‌شود را شامل است. مانند تره بار و انواع سبزی در شش ماه دوم سال.  تمام نیسان های مازندران در نیمه دوم سال برای حمل مرکبات به تهران می‌آیند. این فرصتی است برای وانت و نیسان مازندران که با یک هزینه مناسب به این تقاضا پاسخ داده شود. و شرکت های باربری با اعزام این ناوگان حجم زیادی از بارهای تهران به شمال را حمل می‌کند.





:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: